Du er her. #1 - Foreningswebsite > Ny jægere

Hej alle

På vegne af Claus sender jeg denne opfordring, så vi kan få spredt dette budskab om hagl- og riffelprøverne.

Krydser fingre for mange dygtige nyjægere

God påske til alle.

Kære Nyjægerudvalg

Som fungerende formand for nyjægerudvalget, vil jeg gerne komme med en opfordring til jer.

Hagl- og riffelprøvene er for alvor i gang, og vi ved at der er en del af de nye jægere, der rent faktisk er usikker på hvordan de foregår, plus at der jo faktisk er en del de nye jægere der "glemmer" at få trænet op til prøven.

For at hjælpe aspiranterne lidt på vej, så vil jeg bede om at vi sammen hjælper hinanden, med at få udbredt et par af de film vi har liggende om emnet på vores youtubekanal.

Riffelprøven - http://youtu.be/3roXnlY6-IM

De af jer der er aktive på Facebook, der vil jeg opfordre jer til at dele disse film i diverse grupper, men også hvis i ser folk der spørger om råd inden for emnet. På den måde får vi dels hjælper nogle nye jægere, men vi får naturligvis også vist vores logo frem, som en del af det at gøre Danmarks Jægerforbund synlig.

Er i ikke aktiv på Facebook, så kender i formentlig nogen der er, og dem kunne i måske påvirke til at bidrage til dette arbejde.

Denne opfordring vil også blive sendt til jagttegnslærerne.

Mvh. Claus

Som nyjæger er der mange spørgsmål,

DJ har forsøgt at samle mange af svarene her:

Her holder Ole Jacobsen og hans nyjægere til Jagtkursus3-stor.jpg

Har du et spørgsmål vedrørende ny jægere eller videregående jagtkursus, så udfyld formularen og Ole vil hurtigst muligt svare.

www.hubertushuset.com

hubertus_1.jpg