Skovbo jagtforenings medlemmer har deltaget i Rågeregulering i samarbejde med Køge Kommune.
Der har deltaget 13 nyjægere / medlemmer , og der er i alt i Bjæverskov – Borup og Ejby områderne skudt 302 Rågeunger.
Undertegnede vil benytte lejligheden til at sige alle tak for en god indsats, vi har fået megen ros for dette arbejde fra mange borgere.
m.v.h.
Ole Jakobsen